יום ראשון, 4 בינואר 2009

דניאלה


ד"ר שלום,
בעיקרון אני עבדתי משך 5 שנים בחברת הי-טק, אני מתכננת בכירה ולכן קיבלתי על עצמי להוביל פרויקט חשוב מאוד, אני חייבת לציין שזה גורם ללחץ רב ויש לי נטייה בזמן לחץ להתחיל לאכול שטויות רק בשביל להעסיק את הפה- זה מרגיע אותי.
אחרי שסיימתי את הפרויקט מנהלי החברה קראו לי לשיחה ושם דיווחו לי שאני מפוטרת מכיוון שיש עליהם לצמצם את מספר העובדים.
כבר חצי שנה בערך אני מובטלת, אני מחפשת עבודה אבל לא מצאתי בנתיים, זה מאוד מלחיץ כי בכל זאת יש לי שני ילדים בבית שאני צריכה להביא להם אוכל הביתה.
בקשר לסימפטומים אני לא חושבת שיש משהו מיוחד, נכון שיותר קשה לתפקד עם 15 קילו מיותרים אבל לא יותר מזה. לא ידועה לי היסטוריה של מחלה כזו או אחרת בקרב המשפחה.
חיי היום יום שלי בחצי שנה האחרונה לפחות הם מסתכמים בלשבת מול הטלוויזיה ולנשנש משהו, כדי להעביר את הזמן, ואת הדיכאון מזה שאני לא מוצאת עבודה חדשה.
אשמח אם תשלח לי תשובה במהירות,
דניאלה.