יום חמישי, 8 בינואר 2009

רופא


דניאלה,
לאחר שקראתי את המכתב הראשון ששלחת לי ואת המכתב השני אני אסכם:
לפי דברי הפציינטית היא העלתה ממשקלה כ-15 קילו במשך תקופה מסויימת. הפציינטית הייתה נתונה ללחץ מתמשך עקב פרוייקט שהובילה ועקב פיטוריה המפתיעים. הנ"ל טוענת כי היא נוהגת למתן את הלחץ שיש עליה בעזרת מזון. לכן לפי ההתרשמות שלי המטופלת נמצאת במצב של השמנת יתר בעקבות אכילת מופרזת.
השמנה שלא כמו 'משקל יתר' היא כמות עודפת של משקל בגופנו ולא קשור למשקל גבוה ביחס לגוף.
יש מספר דרכים לטפל בבעיה, אך אני ממליץ לך לפנות לדיאטינית מומחית לענייני משקל, היא תבנה לך תפריט יומי/שבועי כדי שתוכלי לאכול נכון, אם היא תמצא לנכון היא תשלח אותך גם למכון כושר או כל דבר אחר שיעזור לך להתגבר על השומן.
אני אפנה אותך לדיאטנית מומחית, ד"ר צבי אשר תלווה אותך בתהליך הנ"ל.
אנא שלחי לי עדכון על שינוי במצבך לאחר שתפני לד"ר צבי ותתחילו בתהליך דיאטה כזה או אחר.
בהצלחה,
ד"ר דרור.